Thursday 7 June 2012

Preview of a finished project / Apercu de projet fini


My favourite client, who does the best Waffles in the World, asked me once again to illustrate (and decorate) his waffle stand. I cannot show it to you, until Montreux Jazz Festival, but here is just a piece, for I couldn't resist:
***
Mon client préféré, qui fait les meilleures Gaufres du Monde, m'a à nouveau demandé d'illustrer (et décorer) son stand de gaufres. Je ne peux pas vous montrer l'illustration, avant le Montreux Jazz Festival, mais voici au moins un bout parce-que je n'ai pas pu résister:


These mice sure like their waffle ;-)=
***
Ces souris mangeraient bien une p'tite gaufre ;-)=

Sketches to show you I a clark kent of mine (hottie, huh), and a dog that could be Bolt from the cartoon, but is rather a Carmen version, my aunt's dog (and now she has a pittbull).
***
Croquis pour vous montrer mon clark kent (sexy, hein), et un chien qui pourrait être Bolt mais qui représente en fait une version de Carmen, chien de ma tante (et maintenant elle a un pitbull).


No comments:

Post a Comment